Jaha.....

....då kanske det var dags för en uppdatering =) Har inte hänt mycket dock....Förutom att vi har tapetserat om i hallen! =) Fatta vad snyggt det blev!!!! På måndag ska Nikola köpa tapeter till vardagsrummet och sen ska det inhandlas ny soffa och bokhylla. Det kommer att bli sååååå fint här hemma! =) Känns faktiskt roligare att komma hem nu när vi börjat med uppfräschningen av lägenheten.

Ludde åkte till sin pappa idag.Det är över två månader sedan han var där. Hans pappa tycker dock att det är dags för honom att börja åka själv fram och åter ifrån Ösd och S-vall. Han inlade oxå att han tyckte att JAG skulle åka buss med honom emellan städerna så att han lär sig. Anledningen till att han vill att Ludwig åker själv är att han tycker att det är för dyrt att hämta honom här. "Jag har ju faktiskt två ungar till att ta hand om!" sa han sist han ringde. Ja,och?!? Är det Luddes fel att han knullat fram två barn till?!? (Ursäkta ordvalet) Jag blir sååååååå förbannad! Allt ska vara så jävla lätt för honom och det är jag som ska se till att allt funkar för honom och sen om det inte funkar för mig så är det skit samma!!!!!!!!!! IDIOT!!!!!! Varför ska han ha honom överhuvudtaget då????? Om det nu är så jävla dyrt!!!!!!!!!!!

Annars är det väl som vanligt här hemma.........




Maja i sin utstyrsel som hon fick av tant Selma i födelsedags present =)





3 år har gått utan att vi vet vad som hänt dig! Kom hem! Mamma saknar dig =(




Mammas tuffing! =)



Man tager vad man haver! =) Haha! Maja 1,5 år.



Favvo-stället på dagis: svartvinbärsbuskarna! =)

 

That`s all folks!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, jag sa ju att hon såg ut som en ängel, nu finns det ju bildbevis o allt ;)

Hoppas ni har det bra!

Kram kram kram!!

2009-10-03 @ 08:12:02
Postat av: Sara

Fina bilder på fina barn!!!

Tråkigt att det ska vara så besvärligt för Luddes pappa... Jag hoppas att det löser sig snart!



Kram

2009-10-03 @ 09:48:18
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0