Stoppa pressarna!!!!!!

Ändringar i mina framtidsplaner! Jag e ju (som många redan vet) singel nu för tiden....Eller ja, nu för tiden, sedan i måndags. För att dra allting kort så tror Nikola att jag har en annnan. Hur faan ska jagha haft tid med det?!!? Jag går ju mellan jobbet och hemmet och han åker ju fram och tillbaka mellan hemmet, jobbet och sina polare. Han låter mig inte gå på krogen så mitt enda riktiga nöje (utanför barnen) e att få ta en fika på stan med någon av mina underbara vänner.

Jag blir bara såååååå arg! Han vill inte lyssna på mig heller så jag har bestämmt mig för att inte "krypa till korset"!!!!! Jag lider inte heller så mycket av att han inte bor hemma hos oss heller. Visst saknar jag vissa saker men inte så mycket att jag gråter mig till sömns!

Andrèa, min älskade ängel, har bott hos mig ända sedan det hände och utan hennes stöd så vet jag inte hur jag mått idag! Hon e dock inte den enda som stöttar mig men hon finns där för mig på ett speciellt sätt =) Ja, INTE DET SÄTTET! Hahaha!

Vi planerar att åka på en recover-weekend till den stora staden Stockholm. Bara ta hand om varandra och mysa och äta och dricka gott! Ska bli såååå fucking nice!

Sitter på jobbet nu och har inget att göra.....Kom på när jag pratade med Andrèa att vi lämnat kameran framme och Nikola sover hemma idag med Maja. På den kameran finns VÄLDIGT intressanta bilder så han kommer nog att tro diverse saker om mig och henne! Hahaha! Njuter av det på ett sätt, att han får se att jag inte lider av hans frånvaro. Lämnade också förlovningsringen vid datan....Undrar hur mycket han svär över det =)

Nä,nu larmar det! Måste springa!

Pöss och Kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trist att det ska behöva vara på detta viset... Skönt att läsa att du är på fötter!

Massor med kramar



Sara

2009-10-17 @ 09:10:23
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Vad tråkigt att det vart så där! Om du vill ha sällskap är det bara å höra av dig för jag har ju inte mycket till liv längre ;) Om du bara vill ta en fika eller surra :) Pöss

2009-10-17 @ 11:25:04
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Andrea

Saknade dig inatt.... RAWR! hahah xD Ses till veckan igen stumpan <3 PÖSS

2009-10-17 @ 14:58:45
Postat av: Liliann

Han é väl svartsjuk för att du blivit så himla snygg...å "bara" en recoverweekend...jag är liiiite skeptisk...

Kram på Dig

A´s mamma

2009-10-17 @ 19:29:12
URL: http://livetefantastiskt.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Saknar dig också massor gumman!!! Måste ta oss i kragarna och umgås snart! Det är allt för länge sen!



PÖZZ

2009-10-18 @ 20:41:40
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0