Hoppsan hejsan!

Är asdålig på att uppdatera och enda gången jag känner att jag har lust med det är när jag jobbar. Sitter just nu på jobbet (nähäää??) och väntar på att få gå hem. Klockan är 21.10 och jag har varit här sedan 06.45 i morse. Det e med andra ord KAOS på jobbet! Andrèa har varit här och jobbat en sväng i kväll. Hon har suttit extravak på en patient som e mycket orolig. Kul att ha henne här även om jag inte haft mycket tid att sitta och prata....tyvärr.....


I morron e det dags att bege sig hit igen för att jobba natt så det lär ju inte vara omöjligt att jag bloggar igen då =) Bilderna från utgången med Andrèa kommer dock att dröja då jag inte orkar blogga nu när jag kommer hem. Men dom kommer så småningom.


Nä, nu ska jag kolla om jag får gå hem!

Kyss och Kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0