Skepp o`hoj!

Ja,jag vet faktiskt inte vad överskriften betyder utan det bara blev så =)

Sitter på jobber, klockan är nu 02.45 och jag e pigg som en lärka! Ärligt alltså =) Igår var det min absolut mest pinsamaste jobbar-natt! Jag ryser bara jag tänker på det.....*BRRRRR*

Detta är vad som hände:

Vi hade ett extravak här, en kille som skulle sitta och vakta samma gubbe som Andrèa satt hos. Ialla fall, när vi hade vårat nattfika så kollade jag i en skvaller blaska och då kom det upp en sida med Peter Jöbak på. Då säger killen: "Han ser ju sjukt bra ut." Och Lina svarar: "Haha! E du bög eller????"..............

Till detta hör att denne unge man faktiskt råkar vara homosexuell.....Hur faan skulle jag kunna veta det?!?! Vid detta tillfälle var klockan ungefär 23.15 så kvällen hade precis börjat och detta innebar att jag skulle behöva gå och skämmas i ett antal timmar till..... Det var inte ett dugg kul, ska ni veta!!! Men det e sååååå typiskt mig! Kunde jag inte bara ha hållt käften?!?

Han jobbar dock inte inatt så jag slipper skämmas hela natten i natt oxå....*usch*

Nä, nu ska jag gå min lilla nattrunda!

Pöss och Kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, låter som när jag är i farten! Pratar först och tänker sen...



Kram

2009-09-25 @ 08:01:15
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Liliann

Samma här... har hänt alltför många gånger att tungan varit före tanken....

Kram på Dig

A´s mamma

2009-10-02 @ 12:03:02
URL: http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0