..........

Har varit dålig på att uppdatera ett tag men det är så tråkigt att skriva om ingenting =)

I helgen åkte jag dit på dessa jävla parasiter som simmar fritt i vårat dricksvatten.....Snacka om brännsår i häcken =) Tappade dock 3 kilo så det hade i alla fall något gott med sig...eller hur man nu ska se på saken....

Har handlat klart alla julklappar snart. Tack gode Gud för Tradera =) Hemskickat och klart inom några dagar. Så himla praktiskt! Ludde fick sitt efterlängtade Nintendo DS som han tjatat om i månader. Han kommer nog att mest nöjd denna jul tror jag. Maja ska få en jättefin prinsessklänning, ett barbieslott och lite annat tjejigt =)

Jag önskar mig en sån där kaffe-maskin som är på reklamen på TV. Ni vet den där med George Clooney (eller hur f*n han nu stavar efternamnet) =)

Annars är allt som vanligt hemma och på jobbet. Man sliter och sliter. Ikväll ska jag hem efter jobbet och koka knäck. MUMMA!

Fick kort på Ozzy Bozzy...Bröt ihop totalt. Önskar att dom aldrig skickat korten. Men han såg ut att ha det bra iaf....Mitt hjärtas dynamo <3 <3 <3 <3 Mamma saknar dig...Önskar du kunde komma hem till oss igen....=(


Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också handlat julklappar på tradera =)



Ursch förstår hur det känns att sakna sitt husdjur :(

Man slutar aldrig att sakna!!!



Tänker på dig vännen <3

Kraam

2010-12-07 @ 12:25:53
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0