Hoppas på att......

...få vara ledig i morron. Har inte träffa Ludde sedan i fredags och han blir så sur på mig när jag måste jobba hela tiden...Men han förstår att det kan bli extra fina julklappar när mamsen jobba lite extra =)

Tack Johanna för att förstår mig! Vet att du oxå har husdjur du saknar <3 Som du skrev i kommentaren: "Man slutar aldrig sakna".......Önskar bara att det inte behövde göra så ont.....

Ja, jag hade ju köpt ett Nintendo DS till Ludde på Tradera. Fick ett mail idag om att han som sålde det hade skickat det fel och att det hamnat i Tyskland (!!!). Han som hade fått det vägrade skicka det tillbaka så nu får vi ett isblått istället för ett silver med Guitar Hero-loggen på.....Hoppas att det duger....*suck* Små barn små bekymmer =)

Julafton ska vi fira hos Nikola. Ludde åker ju till sin pappa över jul så det kändes bättre att vara där uppe denna jul. Nyårsafton kommer han hem igen så då firar vi förts en "mini-jul" och sedan nyår =) Dubbelt upp! Vet inte om jag ska vara ledig i nyår. Känns inte lika mysigt som julafton så för mig spelar det ingen roll igentligen. Kan lika gärna jobba. Vi får se hur det blir men jul ska jag banne mig vara ledig =)

Måste boka in en fika på stan med Sara och Andrèa! Saknar er massor! <3 <3 <3 <3 Hör av er när ni e lediga så får vi boka in ngt =)

Over and out.......

Kommentarer
Postat av: Andrea aka The One And Only

SAKNAR DIG MED STUMPAN! Har sugit till i Lina-tarmen bra länge ;) Jag har inget inplanerat nästa vecka. Hur ser det ut för dig? PÖSS PÅ PUPPA

2010-12-08 @ 22:10:35
Postat av: Johanna

Kraaaam <3



Dåligt att det kom till fel person :/

Jag har väntat på en klänning från tradera, men efter 17 dagar så mailade jag och sa den inte kommit, då ringde hon upp mig och sa att "posten hade slarvat bort adresslappen" och hon frågade hur vi skulle göra me frakten... SUCK.

Sa till slut att vi kan väl dela då på dom där 48kr som de kostar.. Inte för att jag tyckte jag skulle få för "hennes/postens" slarv.. Men men

Ludde kommer nog bli skitglad ändå :)



Kram På Dig

2010-12-13 @ 19:05:56
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0