Apoteket Eken!

Har nyss kommit hem från stan. Jag och barnen stack ner en sväng för att hämta ut mammas lyckopiller på apopteket. Sprang sedan till Traktören och handlade lite för de sista pengarna och sedan gick vi in på leksaksaffären en snabbis innan bussen kom. Träffade Helena som patrullerade inne på "Lekstugan". Har inte sett henne på år och dar känns det som men hon e sig lik =)

Ska hälsa på henne nästa gång jag e uppe hos Nikola i hans lägenhet. Dom bor ju bara ett stenkast bort.

Annars blir det en lugn dag idag. Ludde skulle på kalas igentligen men han har som ingen direkt lust att gå dit så vi går dit i morron istället. Man kan ju gratta i efterskott oxå ;)

I natt hade jag en helvetes natt. Trodde att jag skulle kunna somna i normal tid men det sket sig rätt fett! Fick sjukt ont i magen och det slutade aldrig att göra ont! Fick panik och önskade att jag hade hämtat ut mina lyckopiller när jag ändå varit på stan en sväng. Min ångets ökade och det gjorde smärtan oxå. Alltså, jag HATAR att ha ont imagen!!!! Till slut däckade jag i sängen, orkade inte hålla ögonen öppna och sista gången jag kollade på klockan visade den 07.27. Snacka om att mamsen var SEG i morse!!! HUVVA!!! Stackars mig! =(

Nä,dags att fixa maten. Idag blir det panerad torks med potatis och remoluadsås.

Ni som undrar om teet jag vann var gott så vet jag ännu inte. Det har inte änlänt. Men med min tur så har posten nog slarvat bort det så jag förväntar mig inte att det ska dyka upp. Men det var kul att vinna i alla fall! =) Jag får tävla om något nytt på Kicki`s blogg ;)

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Ka

planer för idag ?

2010-02-07 @ 09:29:15
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0