Brrrrrrrr!!!!

Ja,inte faan fick jag chansen att åka på stan och träffa min rara Camilla idag heller! Termostaten visade 28.9 grader vid nio tiden i morse när vi var på väg, jag och Maja, så vi blev hemma. Inte för min skull utan för Majas skull. Hon e lite tussig så det kändes inte rätt att ta ut henne i denna eländiga kyla! Brrr!

Nu har det i alla fall sjunkit till -24.8 grader så det tar sig =) Hoppas att det sjunker ännu mera tills i morron när hon ska på dagis, annars får hon vara hemma.

Grannen är på väg hit. Ska fixa lite fräscht kaffe innan det knackar på dörren tänkte jag.

På torsdag blir det mest troligen utgång. Någon som vill följa med???? Bara att ringa! =)

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0