Snorpapper och hostattacker.......

Ja,men det börjar bli liiiiite bättre! Har ju som sagt varit hundvakt i natt och det har funkat bra. Gick ut med Hero sista gången 00.30 igår och upp i morse vid åtta-tiden. Hade som inget val just eftersom han stog på mig mage och slickade mig i ansiktet =) Någon var tissenödig =)

Robin ringer väl snart och är på väg för att hämta honom. Jag väntar på att klockan ska slå "dusch-tajm" för ungarna så att jag kan natta dom och lägga mig i ett hett bad.....Känns som en evigeht tills klockan är 18.00.....*suck*

Vill ha en kopp te.......Vill bli ompysslad och kramad....Hmmm....Undra om jag ska flörta lite med Nikola så kanske han kommer hit och tycker synd om mig =) Försöka kan man ju alltid göra fast jag tror inte att han e så himla sugen på det, jag har ju smittat ner honom med rinnig näsa och hosta......Typiskt!

Min kära granne, Lotta, och hennes lillprins har varit här och bjudit på tårta. Jag bjöd på kyckling, ris och sås. *mums* I morron har vi stora tvättardagen tillsammans, ser dock INTE fram emot det...Har typ 1000 sängklädesombyten som ska tvättas och + att jag har ett gäng handdukar oxå......BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! Men det e skönt när det e gjort....Får försöka se ljuset i det hela och ta tjuren vid hornen. =)

Vill åka till min Sara Rara oxå i deras nya lägenhet och kolla hur dom har det. Får se när hon har tid i veckan. Ska du följa med Andrèa???? =)

Nä,dags för te!



                                                                  Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Klart jag ska med! Vi får höras av ngt i veckan tycker jag... Krya på dig gumman! Kram

2010-02-23 @ 23:18:55
Postat av: sara

När kommer ni då???? Jag är så uttråkad och behöver lite besök :D

2010-02-24 @ 11:41:27
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0