.....

Mitt första bullbak gick galant! Jag e så himla stolt över mig själv! =) Ungarna älskade min kanelbullar och jag e så sjukt sugen på att baka såna igen. Fast nästa gång ska jag göra matbröd istället, jag menar, hur svårt kan det vara?!? Haha!

I morron ska jag till Andrèa och......åka skridskor......Ja,det e hennes ide så vi får se hur det går. Jag har inte åkt skridskor sedan i typ sexan eller nått, känner redan smärtan i fötterna!!! =)

Nikola har hämtat Maja så hon ska sova hos honom inatt. Det e så himla skönt att slippa ha båda barnen så jag skäms! Men, jag e ju inte mer än människa jag heller.....typ...

Nä, nu ska jag göra lite te till mig och sen mysa framför tv:n.


Pöss & Kräm! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan lugnt säga att han är mattjurig och styrig... Ibland äter han ingenting nästan på en hel dag men rätt som det är så äter han två (!) portioner. Det höll i sig väääldigt länge den svängen när han absolut inte skulle äta annat än kokta ägg men nu så går det bättre! Har tyvärr inget knep, han fick till och med bestämma middag men vägrade ändå äta för han "tycker inte om"... Det värsta är ändå att han inte kan "bete" sig vid matbordet... Han hoppar, studsar, kutar runt, ligger och står vid matbordet och gör allt annat än koncentrerar sig på det han ska göra! Tröttsamt är bara förnamnet...

Hoppas det löser sig för dig även om jag inte har några tips att komma med!



Kram

2010-01-13 @ 07:44:21
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du någon mail? Har lite jag vill fråga men inte via bloggen! :-) Inget allvarligt men iaf!



Kram

2010-01-18 @ 21:33:56
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du någon mail? Har lite jag vill fråga men inte via bloggen! :-) Inget allvarligt men iaf!



Kram

2010-01-18 @ 21:34:32
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0