Haha! YES!!!

jag vann the-tävlingen på Kickis blogg! Helt sjuk roligt!!! Tänk att man kan bli så glad över tre theer =)

Men jag ÄLSKAR verkligen the och ska tala om för er sedan om de var goda eller inte men jag har inga tvivel =) Blir första gången som jag dricker vitt the!

Annars har helgen varit lugn och skön. Jag och Maja har sovit hos Nikola hela helgen. Ludde åkte själv till Sundvsall i fredags med tåget. Han träffade en ny polare där som oxå skulle till S-vall och de åker samma tåg hem idag oxå. Känns så himla skönt att han träffade Rasmus (som han heter) första gången han åkte själv till sin pappa. Det underlättade en hel del =)

Nä,strax kommer Tant Selma och ska äta middag här. Dags att sätta på kaffet!

Var förresten till Eva och hennes familj i fredags kväll. Hon har ju så SJUKT underbara barn. Emma e så otroligt söt så man vill bara äta upp henne och Johanna leker så bra med Maja. Kul att ha nära till dom när vi e hos Nikola. Hoppas vi kan ses snart igen! =)

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0