Kompis-fika!

Jag och Andrea åkte hem till Sara idag för att lukta på hennes lilla Bella! =) Så mysigt med bebis men jag får sååååå ont i hjärtat när de skriker! Hon var så fin och sov så sött i mina och Andrea`s armar. man kan sitta och titta på deras små ansikten som grimagerar när de sover. Så sött!!!!!


Det var skönt att få träffa mina raringar igen! Har saknat det där med att snacka om allt och inget. Trivs i deras sällskap och det e så kul att få skratta av sig lite! =) Nu får det inte dröja för länge till nästa gång! Vi får åka och kolla på den nya lägenheten när Sara och Stefan kommit i ordning.

Nu sitter jag och Ludde och väntar på att maten i ugnen ska bli klar. Ska snart sätta på potatisen. I dag blir det benfri kotlett i lergryta med potatis och pepparsås. *MUMS*

Ludde klagar över att han e hungrig så jag önskar i smyg att vi hade en superugn som gjorde maten klar på 5 sekunder! Hatar detta gnällande...=( Tur att Maja sover hos Nikola ikväll. Skulle inte stå ut annars!


Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: sara

Det var så roligt å ha er här :) Vi får gra om det här oftare! Ikväll ska jag mumsa i mig lite av dina bullar :D

2010-01-21 @ 17:03:40
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0