Lugnt och skönt! =)

Ja,det öste ju inte in folk idag direkt men lillebror med "fru" och grannen Lotta med son tittade in. Mycket fika och massa skratt blev det.

Fick jättefina värmeljuslyktor (2 st) med guldmosaik på och en hängampel för värmeljus + presentkort på Willys (!!!) på 300kr av lillebror och hans kärlek. Önskade mig presentkort på någon matbutik eftersom min lön denna månad SÖG FETT så det satt hur fint som helst =) Ljuslyktorna och ampeln är redan placerade i sovrummet så snart e det dags för mys pys där =)

I morron bär det av ner på stan med grannen. Hon ville bjuda på lunch och jag e inte den som säger nej =)
Vet dock inte vart vi ska äta. Svårt att bestämma när man inte får i sigf så mycket och på de ställen där de har buffè får jag inte betala barnpris trots att jag äter mindre än en 4-åring. Vi får se vart det slutar....

Hoppas på att min underbara Camilla kommer och hälsar på någon dag i veckan. Har inte sett henne sedan innan operationen och jag saknar henne verkligen! =(

Nä,nu ska jag kolla på underbara repriser på CSI och annat gött på kanal 5!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0