Natt igen.....

Work, work, work..... Men pengarna behövs kan jag lova! Jobba iofs sista natten nu men jag får helgtillägg båda nätterna så lite extra klirr i kassa blir det! =)

I morron e det den årliga julfesten på Parkskolan. Min pappa e ju med i nån loge (eller vad det heter) och dom ordnar en julfest varje år. Dans runt granen, korv och mos till barnen och en STOR fikabuffè till de vixna. Tecknad film när de vuxna fikar. Och inte nog med det: Tomten kommer med godispåsar oxå! =) Barnen läääängtar till denna fest varje år och det har blivit en tradition för oss. Synd bara att den börjar 13.00......Jag kommer att vara i koma mest hela tiden. Men men, vad gör man inte för sina älsklingar! =)

Annars e allt som vanligt. Hoppas på att få en fika på stan med Sara Rara och Andrèa Honey! =)


Nä,dags för kaffe!

Pöss O Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0