Snabb uppdatering......

I går kväll fick jag ett tokryck och började baka bullar vid 22-tiden. Somnade vid halv ett, klev upp halv sex för att åka på jobbet.

Hämtade Ludde på skolan vid fyra, gick hem, gjorde våfflor ochbakade 50 bullar till. Nu MÅSTE vi låta bli bullarna tills jag fyller år nästa vecka....Orkar inte baka en enda plåt till med kanlebullar!

Förresten, nån som vill komma på födelsedagsfika den 27:de??? Bara att höra av sig! Jag e hemma heeeela den dagen =)

I morron kommer barnbidraget och fatta vad jag ska storhandla då! Har ett kylskåp som ekar när man öppnar det...*suck*

Hoppas även på en fika på torsdag med Sara och Andrèa!


Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0