Tradition....?

Ja,det verkar ju bli det, bloggar mest när jag jobbar natt känns det som! =)
Fast det e skönt att jobba. Slippa vara hemma och lata sig....liksom.....

Nyår blev inte så spännande för min del. Jag och Maja hade magsjuka så vi låg hemma med hinkarna i högsta hugg! BLÄ! Jobbigt att vara ensam med en sjuk unge som spyr som en gris när man själv gör samma sak.....Stackars oss! ;) Men nu e vi på benen igen och piggare än någonsin.

I söndags hämtade jag och Maja Ludwig i Sundsvall. En dags åkande med tåg fram och tillbaka. DRYGT! Men det gick ganska fort ändå. Åkte kvart i tolv från Ösd och var hemma igen nästan halv fem. På kvällen hämtade Nikola Maja hem till sig och det behövde jag verkligen. Jag fick sova till 13.15!!!!!!! Ludde klarar sig ju så bra själv så han störde inte mig alls. När jag vaknat spelade vi x-box 360 som han fick i julklapp. Tänk att det e så kul med tv-spel! Jag kan sitta i timmar alltså! =) Ska köpa singstar till det så vi kan sjunga för grannarna! Haha!


Nä, nu ska jag dricka kaffe och sen väntar patienterna på att få lite hjälp......*suck*

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0