Adjö sovmorgon!

Vaknade kvart över sex i morse och tog ut Ozzy på en liten pink och bajs runda. =) Trött i luvan men det kändes skönt ändå att ha en anledning till att kliva upp tidigt. Jag vet, jag har ju två barn, men dom sköter sig själva så himla bra på morronen att jag inte behöver stressa upp direkt när dom vaknar. Ludde fixar ju frukost till Maja och han tar det han vill ha själv oxå så mamsen behövs inte förrän bråket börjar =)

Ozzy somnade rätt tidigt igår, runt nio eller tio på kvällen tror jag. Fick ha honom i sängen i natt, stackarn gnällde ju så förtvivlat när jag och Selma gick och la oss så jag hade inte hjärta att låta honom sova själv <3 Han sov heeela natten mellan oss och vaknade som sagt inte förrän runt sex på morronen.

Selma jobbar idag och slutar vid 16.00. Sen ska vi göra hemmagjord pizza om vi bara kan komma på vad vi ska "pynta" den med....Förslag???? =)

Maja åkte till Nikola idag. Han tyckte Ozzy var så himla söt. Fick dock se en chockad Nikola när han öppnade dörren och möttes av en skuttande Ozzy! =) "Vad är det här?" frågade han och sen busade han med honom tills de åkte med bussen.

Nä, nu ska jag städa medans Ozzy sover sen e det dags för promenad igen när han vaknar =)


Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt det låter med Ozzy!! =)

Vi brukar ha tomat, ost, skinka, champinjoner, korvslantar (!) och lök på pizza! Supergott! Inte så tokigt med skinka, banan, ananas och curry heller!



Pözz

2010-03-30 @ 15:45:44
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0