Jag har trååååååkigt!!!!!!!!

Vad faan ska man hitta på när man inte har några pengar???? Jag blir galen snart.....*suck* Ska i alla fall jobba kväll i morron så då har jag jobbar 12 dagar denna månad och MÅTTE jag få en bra lön i april...annars.....

Jag och Ludde hade lite myskväll igår. Gjorde tacorullar i ugnen med gurka till och vitlöksdipp. *mums* Idag blir det hemmalaga pizza. Har dock inte så mycket hemma så det kan bli en mycket rolig pizza =) "Man tager vad man haver-pizza à la Lina" =)

Vill ha en ny soffa oxå! Jag vill jag vill jag vill! Väntar på det där förbannade bostadsbidraget....Tre månader sedan jag skickade in det där jävla papperet. Hur lång tid behöver dom igentligen?????

Fy vad jag klagar och klagar....Men det är en sådan dag i dag...Någon som vill pigga upp mig?? Jag e sjukt öppen för glada förslag =) Somebody.....?

Nä, jag får väl göra en kvinnas plikt här i livet och gå och ställa mig i köket vid spisen....Dags att förbereda middagen.....

Gjorde förresten bort mig igår när jag och Ludde tog en promenad till Kvantum. Tänk er för nästa gång i "lättar på trycket" ute i det fri, det kan vara någon okänd bakom er.....Ja, en bild säger väl allt:



Snacka om att Ludde skämdes =) Och jag oxå för den delen....*hrm*


Pöss & Kräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0