Jaha....

....då var det snart slut på sportlovet. Ludde kom hem från Sundsvall ikväll. Vi myste med lite godis och läsk och tecknat =) Jag kan ju inte medge att jag e det största fanet av "Ben 10 alien force" men vad gör man inte för sina älsklingar =)

Nattade de små liven vid halv elva efter att mamsen tagit ett skönt, avslappnande bad och kollade sedan på en underbar film: "Law abinding citizen". Kolla in den, fett bra!

När vi ändå talar om små liv så ska jag iväg och kolla på valpar i morron. Hade en liten tik på gång som jag skulle hämta i torsdags. Allt var klappat och klart men när jag kollade mailen på morronen så hade hon ändrat sig och skulle inte sälja...*snyft* Snacka om att jag blev besviken! Men i morron ska jag kolla på Jack Russel-blandisar och hoppas på att någon av dem faller mig i smaken =) Vill så gärna ha en liten sötnos som ger mig en anledning till att gå ut och röra på mig. Jag har blivit lite lat på sista tiden och det sista jag vill är att bli sittandes inne och gå upp i vikt igen!

                         

Dessa små raringar ska jag kolla på i morron =)

Ja,annars har det inte hänt så mycket. Har jobbat största delen av lovet och bosatt mig uppe hos Nikola =) Skönt att få sova ut på morgonen för han kliver så snällt upp med Maja på morronen =)

Nä, nu ska jag kolla på "Bröllopsfotografen"!

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka sötnosar,speciellt han längst fram som tittar åt vänster =D.



Kram

Lotta

2010-03-14 @ 10:47:54
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0