Kaffesurplande och baby-snusande! =)

Idag åkte jag, Maja och Andrèa hem till Sara rara. Det e så skönt att umgås med dessa underbara brudar =) Massa skämt och skitprat som vanligt blev det och Maja lekte jättebra med Felicia. Fick snusa på Bella oxå! Hon växer ju så det knakar och snart är hon ute på golvet och kryper och driver storasyster till vansinne =) Viss är det härligt med syskonkärlek? =)

                                                                

I morron vet jag inte vad som händer. Måste ju spara halva barnbidraget till köpet av Ozzy så det blev inte mycket handlat idag kan jag lova. Tack och lov har vi det mesta hemma så jag behövde inte köpa annat än lite småsaker som mjölk, bröd och smör. Får storhandla när lönen komme istället!


Nä,nu ska jag natta mina terrorister och sedan kolla in någon bra rulle!


Pöss & Kräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0