Nya tag!

 Japp,det måste jag ta =) Nya tag och ny ork ska jag ladda med till i morron! Jobbar a-tur onsdag och torsdag och på fredag ska jag och Andrèa till Sara rara och hälsa på =) Det lär ju bli en massa kaffe och skitprat, precis sånt som jag saknat!

Idag har jag och Maja varit på Gläntan en snabbis. Var inte så mycket folk där så Maja trivdes som fisken i vattnet när hon slapp dela med sig av alla leksaker =) Dockvagn och pussel lekte hon med i typ 3 timmar och sen var det dags att gå hem innan Ludde går från skolan. Orkar inte laga mat idag så barnen får äta rester från kyckling-grytan och jag tar väl fjällyoughurt med hjortronsmak! *YAMI!*

Somnade ganska sent igår, tänkte på jobbet en massa. Men jag har insett att jag måste släppa det där. Igentligen var det inget sådär jätteläskigt men jag tog det ganska hårt eftersom det hände på den sidan där jag var och jag var enda usk:an där. Huvva, jag vill aldrig bli lastgammal! Jo, om jag får ha mitt förstånd kvar, då kan jag leva tills jag e 100 år =)

                                                           

Nä,nu ska jag vila lite efter lunchen!

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: sara

Vi är vakna vid 6 så 11 blir skitbra :) Kul å träffa er :D Pöss

2010-03-16 @ 17:17:07
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Supertack för i dag!



Kram i mängder

Lotta

2010-03-16 @ 19:06:09
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0