Storstäd och myspys på samma dag =)

Japp, dock inte storstäd hemma utan på jobbet. En gång per år så städas hela avdelningen och då menar jag HELA avdelningen! Det e så jävla tråkigt. Jag har skurat rullatorer, rullstolar, stolar, gåbord, duschstolar. Jag har plockat ur alla rum så att städpersonalen kunnat köra sina golv-polerings-maskiner. Och sen ska man ju komma ihåg hur allt stått oxå.....*suck* Men idag var det sista dagen och det känns såååååå skönt att denna vecka är gjord och allt e i sin ordning igen =)

Idag gick jag och Maja och hälsade på Ozzy igen. Han e ju så himla go! Försökte ta kort på honom med mobilen men det e då inte lätt att få en bra bild på en vild 6-veckors valp =) Gav upp det projektet!

                                       

I morron bär det av till Sara rara med Andrèa. Maja fäljer med och det blir roligt för henne att leka med Felicia en stund.

Just nu håller jag på och kokar gulaschsoppa. Det e ju så sjukt gott! I morron blir det paltbröd med vitsås och fläsk. Snuskigt gott!


                                        

Dags att äta!

Pöss & Kräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0