Återigen.....

....sovit gött på morronen/dagen! =) Vaknade av larmet 16.15,stäckte på mig en stund och ringde Nikola och kollade läget med dom en snabbis innan det var dags för dusch och middagslagning. Lagade köttfärspaj, mums! =)

I morron åker Ludde till sin pappa. Känns lite trist att jag inte hinner träffa honom innan han åker men men....han kommer ju tillbaka på söndag =)

I helgen blir det lugnt. Ska bara vara hemma och mysa med Maja och Ozzy. Selma ska väl ut på äventyr i vanlig ordning så jag blir nog ensam framför datan med mina skräckfilmer =) Känns tomt nä'r hon åker iväg på fredagarna men jag hoppas att hon kanske inte hittar på något "bus" så kanske hon tar nattbussen hem =)

Selma har förresten haft en slitig dag i dag. Hon har tvättat och donat så jag e sååå stolt över henne =) Min lilla gumma! <3 Vad skulle jag göra utan dig, stumpan????? LÖV YA!

Hoppas på att kunna skaffa barnvakt tills om två helger när P-E ska ha fest! Hon e så sjuk underbar denna tjej så jag tror jag får tandvärk =) Haha!

Nä, nu ska jag duka fram vårat nattfika så att det blir någon form av ordning på detta ställe!

Sov gott alla underbara vänner! <3

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: P-E

Åh! Söta söta Lina :)

Skulle vara såååå skoj om du kunde komma, hoppas hoppas!

2010-05-08 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0