Sitter på jobbet....

.....igen. Ska ta svängen förbi akuten när jag slutat och hoppas då på att jag blir inlagd för utredning av magen. Ringde till kirurgmottagningen i morse och dom skrev något i datorn och sa att det var bara för mig att gå dit och förklara situationen så skulle jag bli omhändertagen....Vi får se hur det går med allt detta stök med magen....*suck* Jag som mått så himla bra...ända tills nu.....

Ni får hålla tummarna för mig!

Annars har det inte hänt något speciellt. Jobbar och är hemma som vanligt. Varför kan man inte få vara hemmafru nu för tiden??? Jag skulle passa utmärkt för det =) Fast iofs så skulle jag lessna sjukt fort och klättra på väggarna!

Vill ha min hund tillbaka! Har man ingen ånger-månad????? USCH! Vet att jag tjatar om detta men.....Jaja, whatever.....

Dags att dela kvällsfika till sjuklingarna här på avdelningen.

See ya`ll!

OVER AND OUT..........

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för senast darling!!! Det var supermysigt att hinna träffas lite!

Hoppas att det ordnar sig för din lilla mage... :-( Snart ska min iväg... =)



PÖZZ

2010-11-04 @ 20:11:53
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0