Tillbaka i gamla fotspår.....

Har ju som sagt slutat på mitt schema på avd 408 så nu är det timvikarie som gäller. TRIST! Man kan ju faan aldrg planera någon! =( Hade tänkt att ta det lugnt idag och bara vara med mina små men men....Chefen på 210 ringde och behövde nattjobbare så vad gör man?? Jo, man tackar ja för att vara säker på att pengarna fortsätter att rulla in....*suck* VILL HA ETT SCHEMA ATT GÅ PÅ!!!!!!!

Annras då? Jo, hade ju planerat att åka på stan med min älskling Andrèa men det sket sig oxå bara för att jag var tvungen att gå och lägga mig mitt på dagen...typ...Men vi får boka in något nästa vecka istället! LOVE YA;HONEY!! <3

Saknar min älskade Sara i Rätan så mycket att det svider i hjärtegropen! Varför måste du bo så himla långt bort?!? Kom på kaffe någon dag vettja! =) Så vi kan snacka lite skit!

Jag och Nikola söker en större lägenhen oxå så att vi kan flytta ihop igen. Ett måste om vi ska gifta oss tycker vi =) Saknar att bo med honom oxå, nu när vi är så tajta igen <3 Någon som vet om en lägenhet med 4:a rum??? Ring mig i så fall!!!

Anmälde mig på valpkurs med Ozzy Bozzy oxå men vi har bara kunnat vara med en gång, den första, eftersom jag måste ta det jobb jag får nu. Trist! Han behöver lära sig lite vett den lille krabaten! =) Han tror seriöst att han är en katt för han sover på köksbordet när vi inte är hemma =) Man ser att han sitter och tittar ut genom köksfönstret för det är nosmärken där! Haha! Lillbubben min!

Nä, nu ska jag gå på mitt nattpass så ni får sova så gott så hörs vi!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaffedate lät inte helt fel!! Sakknar dig också så det gör ont!



PÖZZ

2010-09-16 @ 10:14:49
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Kimsan

va roligt att du börjat skriva igen! saknar du inte mig också lite grann<+ <jag saknar i alla fall dig jätte mycket! puss å kram

2010-09-18 @ 20:21:33
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skickar asmånga virusmail till min hotmail varje dag!!! se till att få ordning på det snarast så att inte min dator brakar pga virus från dig

2010-09-24 @ 12:37:28
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Hej!! Jag belv chockad när jag träffade dig idag!! HERREJÄVLAR vad du har gått ner i vikt!!! Du har alltid varit vacker men nu strålar det verkligen om dig!!! <3 puss Madde

2010-09-28 @ 19:20:42
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Andrea

MEN OMG! du bloggar igen :O:O:O Som jag har längtat! Angående frågan i min blogg, den andra kostar bara runt 300 spänn och den tredje kommer jag inte riktigt ihåg :) Hör av dig när du har tid att ses, LUV YA! PÖSS

2010-09-30 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0