..........

Ja,jag vet. Jag suger på att uppdatera denna nedrans blogg. Men jag jobbar för fullt nu och försöker hinna med min familj oxå i mellanåt =)

Spenderar de flesta av mina lediga dagar uppe hos Nikola. Vi har det bra nu och det känns så skönt! jag har fått min älskling tillbaka!! =) Vi har även sökt lägenheter så jag hoppas att vi kan flytta ihop snart! Hatar att sakna.......

Chefen ringde igår och sa att jag måste ta tidig semester så två veckor efter midsommar har jag min inlagd. Känns rätt surt eftersom jag och Nikola planerat att ta med barnen utomlands när de fyller år i sommar, men nu sket det sig och jag får försöka hitta på något annat. Den som blir mest lidande är nog Ludde eftersom han är hos sin pappa större delen av sommaren och då hinner inte jag semestra något med honom.....=( Men vi kanske kan åka någon stan i höst, bara han och jag =)

Nä, nu ska jag upp till mor och far och hämta tågpengar till Ludde. Han ska på sin farmors begravning i morron så jag ska skicka iväg honom med tåget strax. Skynda, skynda, ingen vila! =) Tur att man jobbar bäst i stress! Haha!


Over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0