Tvättstuga och ännu en blåbärspaj

Japp,det är nog vad jag och dotra har pysslat med idag. Sjukt vad tråkigt man kan ha! BLÄ! Men Maja håller igång mig så man hinner inte direkt ligga på latsidan =)

I morron är det dags. För vad, det får ni veta senare =) Tänker inte avslöja något just nu....*tihi*

Efter detta spännande äventyr, eller vad man ska kalla det, så blir det fika med L och A. Sen vet jag inte vad som händer riktigt. Får se vad kroppen orkar med, inget hitt med tvättstuga kan jag lova....USCH!

Ludde säljer jultidningar, fick dom idag, och han har redan sålt för flera hundra =) Faan vilka grejer dom kan få om dom säljer mycket! *avis* Själv köpte jag en almanacka, Familjens hjälpreda, köper den varje år =)

Nä,nu ska jag zappa lite på TV innan det är dags att krypa under täcket.

Over and out.......

Kommentarer
Postat av: Eva

Du....skicka hit pojken så ska jag handla av honom jag med! :-) Å du...när ska vi ses då? ;-)

2011-08-19 @ 12:19:11
Postat av: sara

vill du och maja leka nån dag i badhusparken kanske? pöss o kram!

2011-08-21 @ 23:44:03
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0