And the price for "Worlds happies mom" goes to.....

...LINA!!!! Ja,jag var ju iväg på en lite koll igår för att se om "grodan" hade det bra inne i min mage och det kan jag säga att han/hon hade! =) Snacka och sprallig liten bebbe som ligger där inne =) Jag har ju haft blödningar av och till i ca 4 veckor och krävde till sist att dom skulle kolla så allt stog rätt till. Jag vet att man kan blöda av och till tills vecka 12-13 eller så och läkaren sa att jag inte skulle oroa mig så länge det inte kommer klumpar och så länge jag inte får ont i magen. Och det har jag ju som tur är inte haft eller fått =) Han räknade även ut att det stämmer med min räkning att jag just nu är i vecka 12. Risken för missfall är typ obefintlig så nu känns allt mycket bättre! =)

Maja fick se bebben på ultraljudet och när vi gick därifrån så sa hon att hon vill att "grodan" kommer ut nu =) Jag sa dock att om han/hon skulle komma ut nu så skulle det inte vara särskillt bra för att bebben inte riktigt "färdig" än =)

På tal om Maja så har hon hittat två tjejkompisar här ute så jag har inte sett henne mycket idag. Hon är in då och då och hämtar barbies och andra tillbehör. Kul att hon har något att göra nu när det är så sjukt underbart väder! Själv har jag färgat håret brunt och målat naglarna neonrosa =) Snacka om att ha lite att göra =) Tog en sväng ner till Badhusparken idag med lilltösen men vi lessnade snabbt och köpte jordgubbar och åkte hem.

Nu väntar vi bara på att maten ska bli klar så vi får mumsa i oss dessa goda gubbar =) Har en lite stek i lergrytan i ugnen och till det blir det kokpotatis och en sås på spadet från köttet och smaksatt creme fraiche, franska örter. MUMMA!

Nä,en kopp kaffe nu innan maten kanske?

Over and out.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0