Snart inne i vecka...

..14. Ja,jag har ju klarat mig ifrån foglossning i mina två tidigare graviditeter. Har mått asbra denna gång men nu verkar det som om jag ska få lida in i det sista =( Har ALDRIG (förutom när jag led av diskbråck) haft så här ont i ryggen....BLÄÄÄÄÄ! Och för att inte tala om fram, det "klickar" på något äckligt vis i blygdbenet och det är inte alls trevligt.

Var till barnmorskan idag. Fick ju resa ända till Brunflo nu när Torvalla HC har semesterstängt. SWEET...? NOT!!! Hon "planterade" några frön på mitt vänstra öra, typ 8 stycken som ska sitta tills nästa vecka då jag ska tillbaka till henne. Vad nu dessa små svarta frön ska hjälpa mig med, det vet jag inte..... Kan inte börja jobba på torsdag så jag ringde chefen idag. Ska träffa läkare nästa vecka också för att få ett sjukintyg.

Man känner sig aningen gammal när man inte ens kan diska, handla eller sova utan att ryggen ska värka som f*n! Vaknar varje gång jag måste byta sovställning, vilket resulterar i att det blir dålig sömn och humöret inte alls är på topp. Passa er för att reta mig nu kan jag lova!!!! =( Nä,detta rekommenderas INTE! Jaja,jag har ju bara sisådär.......6 månader kvar att uthärda....Gode Gud, giv mig styrka! Eller lite smärtlindring i alla fall??? :P

Nä,nu ska jag försöka masa mig av denna obekväma stol och placera mig i soffan och sluta klaga.....Lord,be with me......


Over and out.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0