BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!

Ja,kan luften bli mera "kladdig"?????? Nope, skulle inte tro det. Rekomenderar ingen att besöka lasarettet...Finns NOLL luft här....HUVVA! Inte kul alls att lyfta och böka på inne på salarna....GE MIG EN FLÄKT,SNÄLLA!!!!

Ska iväg på cirkus med familjen i eftermiddag, hoppas på att det finns öppna "dörrar" på cirkustältet så att det kanske finns en liiiiiiten chans att en nypa luft kan smita in =) Måtte det inte hålla på i flera timmar.....

Har ingen matlust heller när denna värmer sätter in. Har fått i mig lite fil och en banan idag...Inte bra alls....Måste tvinga i mig lite mat eller nått till två-fikat nu på jobbet...Stackars "grodan"! =( Svältfödd...Haha!

Den 20/6 ska jag skrivas in på MVC. Ska bli kul att gå igenom denna procedur igen =) Längtar tills jag får gosa med min lilla bebis <3 <3 <3 <3 Bara typ 6 månader kvar om nedräkningen stämmer, men det får vi veta säkert på ultraljudet i agusti =)


Over and out........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0