Hen huvva!!!!!

Minns inte när jag var så här klen i magen sist....USCH!!!! Trodde det skulle vara bättre idag men icke =( Ville ju ner och pyssla i lägenheten så jag kan slappna av lite och inte ha allt kvar när det är dags att flytta... Men men, får väl ta det i helgen då när jag är ledig...eller nått....

Ringde Majsan idag och avbokade klippningen oxå. Kan ju inte sitta där och vara klen heller :@ Och jag som VERKLIGEN behöver klippa mig!!!!!! F*N oxå! =( Men men, fick en ny tid den 8/6 så det är väl bara att göra det bästa av kaoset uppe på skallen fram tills dess! DAMN!

Tur att jag har underbara familjemedlemmar som tar hand om mig =) Nikola har masserat mig och killat mig på ryggen hela morgonen och bara pysslat om =) KÄRLEKEN MIN! <3 <3 <3 <3 Och Maja har lekt frisör och jag som ÄLSKAR när någon kammar och pysslar med mitt hår =) Och snart kommer Ludde hem från Bubblan så då blir det en massa kramar där oxå =) Älskar er så sjukt mycket!!! <3 <3 <3 <3

Nä,dags att vila skallen lite innan maten ska tillagas.....Bläää....Kände inte så starkt för att stå vid spisen i matos idag....


Over and out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0