Ojojoj.....

....ja jag har inte så mycket att skriva igentligen men jag känner att jag kanske borde lägga in ett litet inlägg =)

I morron ska jag ivär till barnmorskan och kolla om vi kan se hur långt gången jag är. Tog ju ganska nyligen ut spiralen och hann inte med någon mens innan bullen var inne i ugnen =) Jag skulle dock tippa på att det gått mellan 3-4 veckor...eller nått.....

Mitt humör är i botten och jag "hugger" för minsta lilla. På jobbet måste jag vara en "pain in the ass", som  jag klagar och gnäller =) Men det är SJUKT tungt på jobbet just nu och jag vet att ingen där mår riktigt bra av denna vårdtyngd....HUVVA! Och jag som inte ska lyfta så tungt (tror jag) tar ju i för kung och fosterland när morgonjobbet ska göras. Helt slut i ryggen och detta pga jag börjat känna av min ischias (eller hur faan det stavas) igen. MÅTTE JAG INTE FÅ TILLBAKA DEN IGEN!!!!!!!!! *håller tummarna* har vart utan den i snart 5 år och jag saknar inte smärtan =)

Ja,annars händer det väl inte så mycket....Snart är det löning igen =) SWEET! Nått att se fram emot i alla fall =)

Over and out.......

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig massor darling!!!!! Vi måste boka in nåt framöver!



Pözz

2011-05-18 @ 22:48:05
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Sluta lyft tungt människa!! Ta hand om dig å lillen... När passar lite inflyttningsfika för dig? PÖSS

2011-05-19 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0