Jaha, då var allt fixat.....

inför fredagens party =) Selma sitter barnvakt tills Nikola kommer hem så att jag får åka på förfest!! Åååå, vad skönt det ska bli =) Festa med gamla och nya polare =)

Ludde åkte till sin pappa idag så nu e jag halvt barnledig!! På söndag blir det till att åka tåg hela dagen igen...USCH! Tur att Nikola e ledig så att jag slipper ta med Maja denna gång.

Selma och jag har ätit tacos idag. Det var länge sedan jag åt det så det var gott =)

Nä, nu ska jag vara lite social =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kom just på en sak... Jag kan inte på fredag, en kompis från uppsala kom hit idag och vi ska ses på fredag :P Catarina kunde aif inte... ringer imorgon. PÖSS

2008-10-29 @ 23:16:16
Postat av: Anonym

hallå Gumman hur mås det??? miss you:( kram lena

2008-10-30 @ 09:02:46
Postat av: Lollinuttan

Tjena bruden!! Jodå, det e lugnt! Själv då?? Miss you to!! Vi må ju ses något framöver!! Pöss!

2008-10-30 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0