Stackars liten! =(

Idag har jag varit på hälsocentralen igen med Maja. Hon höll mig vaken hela natten för att hon hade så ont i örat. Igår när vi var iväg så såg han ju inget i örat på henne och jag blev sååååå lättad !!!!! Idag såg han att det var inflammation i BÅDA öronen och hennes CRP var på 160 (det ska ligga på 8 i vanliga fall) så det var helt åt helvete! Läkaren ringde barnjouren och dom sa att vi skulle åka till akuten och kolla upp det. Så det bar iväg till akuten vilket jag inte var så himla sugen på. Nu när man vet hur det funkar där så vet man att dom inte gör något större "ingrepp" på ett för högt CRP. Mycket riktigt! När vi kom dit sa dom att vi skulle tillbaka till HC och få pencillin för öronen och sen ge henne alvedon suppar och flytande Ipren om vart annat. HERREGUD! Det kunde jag ha listat ut med lilltån!!!!!!!


Hursomhelst, så e vi hemma nu i alla fall. Ska ju till Borgvattnet i morron så jag måste ha barnvakt....*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0