........

Jag e såååå dålig på att uppdatera bloggen men jag har verkligen inte haft någon lust att skriva här på sista tiden. Jag mår dock MYCKET bättre nu så jag har kommit ur min lilla svacka jag hamnade i förut =)

I går (fredag) så var jag på krogen med Selma, Lotta, Katja, Helen och Lena. Det var så himla skönt att komma ut och umgås med mina kompisar utan barn! Det var ju aslänge sedan jag kunde göra det för Nikola jobbar ju alla helger så jag e strandad hemma vare sig jag vill eller inte.....

Ikväll ska jag till grannarna och äta surströmming =) Jag har ju lärt mig att äta det nu och det smakar faktiskt inte så himla illa som jag trode! Har köpt grillad kyckling och potatissallad till barnen och jordnötsringar och Coca Cola =) Dom överlever nog!

I morron e det dags för tvättstuga....Inget jag ser fram emot men det måste göras!

Nä, nu ska jag äta upp mina nudlar innan de kallnar!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så kul o träffa er idag :)

2009-08-22 @ 18:53:54
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0