Tired in the head........

Ja, efter en dag på Gläntan är det lätt att man blir lite trött i knoppen! Längtar tills barnen lagt sig vid 19.30 så att jag kan vila ordentligt......Ska bli skönt att softa med en film eller ett bra spel! =)

Fick ett sms från Sara idag. Nu har hennes efterlängtade bebis kommit!!!!! Grattis till Sara, Stefan och Felicia som väntat på denna underbara lilla varelse alldeles för länge!! =) Hoppas att man får snosa på bebis, eller Isabella som lilltösen ska heta, inom en snar framtid! Bebisar luktar ju såååå gott! =)

Har tänt lite ljus här hemma och barnen sitter och äter glass och tittar på tecknat. Morris försöker nå Majas smällkaramell som vi gjorde idag på Gläntan. Jag har hängt den i fönstret, låååååångt upp men den lilla rackaren sitter på blombrädan och hoppas inerligt att han ska kunna hoppa högt nog! =)

Nä, nu ska jag softa lite i soffan innan jag ger mig på disken i köket....*suck*


Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0