Hissen går inte hela vägen upp idag......

....det kan jag lova! Jobbade 13.15-07.00 igår till i morse...eller hur man ska förklara! Ja,hursomhelst, så blev det ett liiiiiite längre arbetspass än vad jag hade räknat med. Men det gick bra. Det larmade typ hela natten så man hade inte tid att sitta still och det var bra för då hann jag inte känna efter hur trött jag var =)

Det där vikariatet kan man nog glömma...Tyvärr....Det e en tjej som väntar på att den första ska tacka nej så att hon kan ta det....Ja,jag blir nog arbetslös i sommar! =( Usch! jag vill ju vara kvar!!!!!!! Men men, det e bara att söka sig vidare....


Ska snart åka och handla med lillebror och barnen. Har typ inget i kylskåpet ochnu har ju barnbidraget kommit så nu kan man handla igen =)


Pöööössssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0