Kärlek, påskpyssel och en sexig svetsare =)













   En bild från i julas. Hela familjen =)


 Mamma och pappas katt. Gumman heter hon.

 Majas rätta "jag"! =)


  Ludwig öppnar sina julklappar.

  Maja lagar arabisk mat. Rullar in köttfärs och ris i vindruvs-blad. Inget roligt jobb, kan jag säga! =)


  Maja i rastaflätor!


  Min påskkyckling =)

  Cecilias skapelse!

 Majas...kyckling...?

  Robins påsk-kort =)

 Jag har försökt att få till ett kort =)

  Min sambo i "skoluniformen" =)

  Ja,lite sexig e han! Haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina kort!! Roligt att se hur din karl ser ut!

Hugo har lika horn som Maja, vem vet, är de släkt?

2009-03-24 @ 12:51:18
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0