Utlandsresa!!!

Ja,jag har inte bokat något än men håller på att leta med ljus och lykta efter ett acceptabelt pris på en utlandsresa. Jag vill ju åka någon stans där man kan boka "all inclusive". Då får man ju dricka drinkar och barnen får glass och dricka, hur mycket de vill! Fatta vad de skulle må gott =) Men jag funderar även på att åka själv men då vill jag åka med någon som jag känner mig trygg med......min ångest har ju en förmåga att ploppa upp lite då och då...tyvärr....

Har varit till Nördsvall (hahahahaha) och hämtat lillkillen idag. När vi kom hem så märkte jag att han har feber och att ´hans vänstra axel är svullen. Varför blir jag inte förvånad?!?! Kan det vara så svårt att berätta för mig att han e tussig och att han ramlat när han åkt skidor så att han slagit i axeln??????? Ååååååååå!!!!!!!! jag blir så IRRITERAD!!!!!


Annars e allt bara fint. Min förkylning börjar redan att ge sig så det verkar inte bli långvarig =)


Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Jag kan åka med dig! Iof var det ju det här med amingen... Äsch, vi kan ta med våra barn också så roar de varandra så vi kan slappa! :-D

Kram

2009-03-08 @ 10:29:26
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag kan åka med dig! xD PÖSS

2009-03-08 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0