Vilken morgon....

Vaknade i morse runt halv sju av att Maja trycker upp en macka överlastad med messmör i ansiktet på mig och säger: "Mamma, jag kan själv macka!" En överlycklig unge kan jag säga =) Det e nog det stora nackdelen med att hon nu får upp kylskåpsdörren själv. Man vet aldrig vad hon hittar där inne och var hon sedan gömmer det.....Man vet att hon sitter i köket med kylskåpsdörren öppen och pysslar med något spännande när hon blir så där mystiskt tyst.

Andrea rinde idag!!! =) Gummsan min!!!! Hon vill absolut följa med till Finland! Ååååå, vad kul!!!! Ska gensat kolla upp datum och priser. man har ju turen att få det liiiiite billigare när man e med i Viking club =) Ska gå in och kolla på "sista minuten" resor. Dom brukar man kunna få riktigt billigt =)

Nä, nu ska jag softa i soffan lite och smälta maten! Idag blev det fläskfilegryta med krämig vitlökssås och ris. Mmmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hon kan själv vet du!!

Tervetuloa Suomeen! Nu ska ni komma hit till Finland å ha det skoj!

2009-03-17 @ 10:23:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0