ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

Som Gert skulle ha sagt =) Rätt låt vann igår!!! Det var faan på tiden =) Han e ju sååååå söt han som sjunger för Norge!!!

I går sov jag och barnen uppe hos mamma och pappa. Tänkte att det kunde vara kul för dom att vara uppe så länge dom orkar utan att Nikola ska springa runt och vara irriterad på dom. Vi somnade dock ganska tidigt, runt elva stängde vi av tv:n och det tog inte många minuter innan vi sov alla tre =)

Hero, en hund som min lillebrors sambos föräldrar (oj, vad invecklat det blev) sov med oss så Gumman fick sova ute inatt. Gissa om det var en SUR katt som vi släppte in i morse =) Haha! Ja, hon e för go, lillgumman! =)

Idag grillade vi innan vi gick hem. Jag åt typ 4 tugger från Majas hamburgare och FAAN vad illa jag mådde sen!!! USCH! Jag vill inte ens känna lukten av snusk-burgare igen! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!

Har, by the way, gått ner 5 kilo denna vecka men det syns ju inte!!! =( Jag blir lika besviken varje gång. Jag vill ju att det ska synas! *suck*  Undrar när man verkligen känner av att man tappat några kilon...?

Nä, nu ska jag natta mina "glada" barn!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det syns nog vännen! Men det är svårt att se sånt på sig själv!

2009-05-18 @ 11:43:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Linda

de KOMMER att synas strax! Ja lovar å svär. Kolla inte så mycket på vågen utan kolla på hur kläderna sitter. Kanske behån börjar på att bli för stor? Eller byxorna hänger bara?

Själv var ja tvungen att hålla mig borta från snabbmat eftersom jag mådde så illa av det och de gör jag ju fortfarande, 5 år efteråt. Hade svårt med stekt kött, pasta och ris också om de inte var söderkokt vill säga. Inget al dente för mig ens idag :-)

Inte heller mjukt bröd var ok för mig i början. Endast hårt bröd.

Glöm heller inte att röra på dig. Lägg ner några kronor på att träna, skriv in dig på ett gym! Du tjänar så mycket på de och du får all hjälp du behöver på gymmet.

Och nej! De e inga som tittar konstigt på dig...alla är faktiskt upptagna med att titta på sig själv och sina egna muskler :-)

JAg brukade belöna mig själv efter varje träningspass med att ligga 10-15 minuter i solarium. Så skönt efter ett träningspass.

Bara ett tips!

Jag ser fram emot att få se dig när du har gått ner 30 kilo! Se hur du ser ut och se hur du har ändrats mentalt...för de kommer du att göra!

Lycka till vännen!

Ja ska bara sitta här i urskogen å vänta på att kläcka ett litet barn och sen orkar ja nog köra till stan och då kanske vi kan ta oss en fika??

Kram!

2009-05-20 @ 08:46:17
URL: http://lindaelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0