En läkande process =)

Pågår just nu.... På fredag e det dags att ta bort "häftklamrarna" som sitter i operationssåren. Nikola har blivit min personliga städerska och doktor. Fick ju med mig Fragmin-sprutor (blodförtunnande) hem som jag måste ta tills på onsdag. Eftersom jag inte gillar att sticka mig själv i benet varje kväll så får han göra det och han e sååååå duktig. I går bytte han plåstren på såren på magen och det gick hur bra som helst....I och för sig.....det kunde jag gjort själv men det e mysigt att bli ompysslad och det e bäst att passa på innan man blir "frisk" =)

Idag kommer Selma på besök. Har inte träffat henne på evigheter! Ska bli mysigt att få lite sällskap mer än min lilla monster-dotter =)

Nä, nu ska jag starta kaffebryggaren! Pöss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello!!! Ni får komma när ni vill, du är så välkommen så! Vi skulle kunna grilla, spela kubb och bara mysa! Jag har tid när som helst!

Vad duktig du är med sprutorna... Jag har sprutskräck, det går bra att ta på andra men så fort kanylen är avsedd för mig får jag panik!



Kram

2009-05-12 @ 08:46:25
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0