Lite shopping till bara mig =)

Igår var jag på stan och handlade lite smink och skor till mig! För en gångs skull blev det inget till barnen men dom överlever nog =)

Idag ska jag ner igen och ta ett nytt hål i örat på Maja eftersom hon tappade ett förra året och det växte igen blixtsnabbt! Hopppas bara att hon vill det lika mycket som jag =) Annars blir det ett ramaskri!!!!

Ska på sjukhuset och bjuda mina arbetskollegor på fika oxå. Tänkte överraska dom på "två-fikat" =) Dom blir ju så glada avv lite dopp till kaffet! Haha! =)

Nä, nu ska jag sminka mig och göra klar Maja och sen åker vi vid tio till stan! Jag hoppas att det blir varmt väder idag för jag ska banne mig ha sommakläder på mig till dom nya skorna!

Pöss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0