Fars dag........

Ja,jag kommer inte att fira min far idag. Det e inte det att jag inte vill utan jag orkar inte! Jag och Ludde har bråkat för en stund sedan och jag känner att min ork och min vilja e helt slut. Inte nog med att jag haft tvättstugan, fixat käk, låtit honom sitta vid datorn så länge som han velat, bakat drömmar, låtit honom äta vad och hur mycket han vill, städat och rensat avloppet i badrummet, låtit båda barnen titta på Disney channel hur mycket och när de vill......Nä, då vill den lilla råttan ha betalt för att gå till Lotta (grannen) och lämna tillbaka hennes mobil som hon glömde här idag.

Det var droppen! Fy faan vad arg och BESVIKEN jag blev! Jag knatade på mina "lätta, små ben" över och lämnade den själv! Sen har det varit fullt bråk här och det e inte över än!!!!! Jag e sååååå spyless på att vara "snälla-mamma" och inte få ett skit tillbaka! Nu jävlar ska det bli andra bullar på lillfjällvägen!!!!!!! Så sant som  jag heter Lina!!!!!

Och sen har jag ju hela tiden tankar kring Nikola oxå. Han kommer och går som han vill och "parkerar bussen i garaget". Känner mig som ett luder ibland! =( Är det så här mitt liv ska vara???? Trots detta har jag fixat en farsdags-present till honom.....*suck*

Just nu mår Lina piss............Tårarna rinner och det värker i bröstet..........Är det så här att vara kvinna?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack söta rara du som kom med mobilen ner till mig,för dotern ringde och skulle säga att de var på BB och att det var dags^^.

Så det var de jag ville när jag förut ringde till dig och ville prata att säga TACK =D. Och tack rara du för det nyligen sända sms:et till mig jag är pank på mobilen men du vet att jag också tycker så om dig.



Kram

Lotta

2009-11-08 @ 19:09:23
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/
Postat av: Sara

Du skulle behöva en stor kram... Tyvärr är jag för långt borta som vanligt! suck Du får låtsas att jag ger dig en bamsekram!!!

Angående Ludde så förstår jag hur du har det, Måns beteér sig lika. Usch och fy...

Vi måste snart ses, saknar dig!



Kram

2009-11-08 @ 20:24:49
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0