Katt och magsjuka!

I går åkte vi och hämtade Morris efter att jag slutat jobba. Som tur var så bodde denna familj inte inne i själva Åre utan i Åre kommun, i Mörsil. Sparade 4 mil på det! =)

Morris e en underbar kattkille. Han bara spinner och spinner och myser och myser. Han e sjukt stor för att vara 3 månader så hon som gav bort honom sa att han kommer att bli en stor kille! =) Fick se hans pappa, Rambo, och han var VERKLIGEN en stor kille så Morris ärver nog sin storlek från honom =)

I dag hade jag tänkt att ha stora bakardagen med mina barn. Tyvärr så började Ludde kräkas vid elva snåret så det blev till att boka tvättstugan i stället.....*suck* Jag blir ju sympati-sjuk när någon blir magsjuk så jag mår oxå pyton!!!! BLÄÄÄ! Hoppas att jag klarar mig för på måndag ska jag eventuellt jobba en a-tur! =(

Några bilder på en sjukling, en trött kisse och en mini-terrorist! =) Och sen visar jag två jättefina saker som jag fick av min underbara granne, Lotta! Det är en liten plånbok, eller vad det heter, kanske mera en liten börs (??) som är rosa och har kinesisk stil. "Klänningen" i samma stil är en sån som man ska sätta på en vinflaska. UNDERBARA!

 

 






 

 

See you next time!

 

Pöss & Kräm!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh han var jättesöt och ser väldigt stor ut, stilliga kissekillen =O

2009-11-22 @ 13:34:24
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0