Nytt kök!!! =)

Ja, fast inte helt nytt men nya tapeter och ny fläkt har vi köpt så nu e det mycket fräschare än vad det var innan. Vi ska göra om alla rum så nu har vi bara 3 rum och hallen kvar......=) Det kommer dock INTE bli någon mer mönsterpassad tapet i de andra rummen eller hallen så det kommer att gå fort att sätta upp dom.

Annars har det inte hänt mycket. Jag har jobbat lite men mest varit hemma med barnen och bråkat på dom. Dom har kommit in í en "underbar" period igen när dom har knäck i lurarna och hör absolut ingenting. Ludde trotsar mer än en tonåring, slänger på luren i örat på mig när jag ringer till hans mobil bara för att han inte vill komma hem och när jag ringer upp så svarar han inte. Och han e bara 8 år!

Idag spöregnar det och jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske tar med barnen på McDonalds....men jag vet inte.....

Den 11:e ska jag i alla fall på Djungelhuset med Andrèa och Elliot. Har inte varit där innan så det ska bli kul!

Nä, nu ska jag göra lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0