Det blir aldrig som man tänkt sig!

Skulle ut på krogen igår med Selma och några till. Fick äntligen träffa Yvonne och Johanna som jag inte sett på år och dar! =) Raringarna!

Men jag vet inte vad det e med mig när det gäller krogbesök. När klockan börjar närma sig utgång så vill jag bara försvinna! Tur denna gång att Johanna var nykter och körde bil. Vi sa att vi skulle hem till Pia (Johannas mamma) och hälsa på. Selma tittade på mig med en mördande blick, tror att hon fattade.....*suck* Sa att Johanna skulle skjutsa mig till G3 när vi varit hos Pia men istället gled vi runt i stan i Johannas pärla och lyssnade på......ja....vad ska man säga....UDDA musik a la Johanna och Yvonne =)

Var hemma vid typ halv ett (tror jag). Selaqm ringde och ringde men jag ville inte svara. Skickade ett mess i dag och sa att jag hade så sjukt tråkigt inne på G3 att jag drog efter en halvtimme. Hon e såååååå arg på mig nu men jag orkar inte bry mig. Har större problem än att oroa mig över ett misslyckat krogbesök.

Fick spendera lite tid med Yve och Hanniz, det var MYCKET roligare. Hoppas vi ses igen snart! =)
Ni e så goa tjejer! Löv ya!

Hursomhelst, tror att jag förlorat 2 polare på en kväll....Känns piss.......Är irriterad över att jag inte kan bete mig som en normal människa.....Hade hoppats på att få träffa Camilla när hon kommer hem från Gävle men tror inte det blir av nu av en speciell anledning....

Varför ska jag alltid ställa till det???????

 

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas att det löser sig med vännerna. Har teerna kommit fram??

2010-02-05 @ 20:23:14
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Oj då det lät ju inget vidare, men jag kan säga som så att jag tycker personligen att om de är riktiga vänner så är de också förstående, de hade säkert roligt utan dog och det hade nog inte blivit så skoj om du var med heller eftersom du inte mådde/mår bra... Tänker på dig ofta! Kram

2010-02-06 @ 07:38:21
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: ka

vad tänker du göra denna Lördagen ? =)

2010-02-06 @ 08:39:21
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gumman du är en toppen vän.

Love you

En ny dag i morgon

Lotta

2010-02-06 @ 16:27:36
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0