Söndag igen......

Jaha, då har man nått slutet på ännu en vecka. Herregud vad tiden rusar iväg! Snart är vi inne i mars och jag har knappt hunnit fatta att vi är inne på ett nytt år!

I helgen har vi inte gjort så mycket. Fredagen blev lugn. Jobbade en a-tur och när jag kom hem så kom grannen över och lagade mat. Det var så himla skönt att slippa laga mat efter en jobbardag så jag blev så glad när hon sa att hon kunde laga maten! TACK Lotta! =)

Lördagen tillbringade vi hos min mor och far. Vi gick dit vid halv fem på eftermiddagen och blev bjuden på lax och potatis och min mammas underbara sås! Efter det kollade vi på uttagningen till melodifestivalen. Rätt låt gick absolut vidare till globen. "manboy" och "We can work it out" var sjukt sköna låtar så det e bara att hålla tummarna på att någon av dom kommer att vinna alltihopa! Sen var det skidskytte för hela slanten =) Vi bestämde oxå att jag och barnen skulle övernatta där och så blev det. Somnade vid 23 tiden helnöjd med kvällen =)

I dag (söndag) åt vi oxå middag hos mor och far. Fläskfile och råstekt potatis. Robin, min underbara lillebror hade köpt daimtårta och kladdkaka som vi mumsade till efterrätt med vaniljvisp =) MUMS!!!!! Mätt och belåten knatade jag ochg barnen hem och nu sitter Ludde nyduschad i soffan och Maja sover i vagnen i väntan på att pappsen ska komma och hämta henne.

I morron bär det av ner på stan för att gå en sväng med Andrèa. Ska bli skönt att få en dag utan barn på stan =)

Nä, nu får det vara slut på mitt dravel om min lugna helg =) Dags för film. Ikväll blir det "The collector". Får se om det är något att hurra för....

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0