Sovmorgon!

Ja,det får jag ganska mycket av när Maja sover hos Nikola. I morse skickade jag Ludde till skolan runt 07.40. Sen skulle jag bara lägga mig och sträcka på mig en lite stund och somnade såklart om =)
Ludde väckte mig när han kom hem typ 13.10!!!!! Haha! Ja,nu e det bara att hålla tummarna för att jag kan somna ikväll.....Kan bli ett liiiitet problem med det kanske efter denna sovmorgon =)

Sitter och väntar på att mina pengar ska komma in från soc. Verkar som om de väntar in i det sista med att sätta in dem på kontot. Vill ju åka och handla mat! jag älskar verkligen att handla mat =) Tycker det e lite småkul att bara gå och plocka ner från hyllorna det jag vill ha och det bästa med allt e att veta att jag har råd med det! =)
Jag e knäpp....jag vet!


Mina älskade teer kom idag! Som jag vann på Kicki`s blogg. Smakade ett av dem till lunch och det var underbart gott! Tror att jag ska handla från deras hemsida, de har ju sjukt goda teer! Tack Kicki! =)

Jobbade ju natt härom natten och skulle vart stationerad på 208 men det slutade med att jag hamnade på 408. Vi var helt plötsligt 4 st på 208 så jag gick över och frågade om det ville ha lite extra hjälp och det blev dom glada över =) Kändes skönt för jag skulle annars ha jobbat med två damer som inte hade sinne för humor men det hade dom på 408 kan jag lova! Natten flög förbi och jag var helnöjd =)

Nä,nu ska jag kolla telefonbanken.....igen.......

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: sara

Vilka var det du jobbade med på 408 då? :)

2010-02-09 @ 22:06:01
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahaha!

Du är såå lik mig när det gäller att handla mat,det är hur kul som helst tycker jag,speciellt när man får gå utan de små rara liven alldeles själv och bara njuuuuta av det.Hahaha vem är knäppast av oss 2 när det gäller detta månne=P.



En ny dag i morgon

Lotta

2010-02-12 @ 16:20:21
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0