What ever.......

I natt ska jag jobba. Har inte jobbat på länge nu så det ska bli kul. Det enda jag gruvar mig för är att jag ska vara på en ny avdelning, 208 (strokeavd.). Jag har varit där EN gång förut men det var ett dagspass, så jag vet inte vad de har för rutiner på natten som undersköterskan ska göra. Är man bara en usk:a där oxå?? Jaja, jag kan ju inte annat än göra bort mig =)

Annars blir det en lugn dag idag. Solen skiner så jag undrar om jag ska göra lite varm choklad och ta med barnen ut i lekparken. Hade tänkt städa men.....jag vet inte.....Hur ofta tittar solen fram??? Man kanske ska passa på =)

Min goa granne Lotta kommer snart hit. Hennes goknul ska på kalas så hon ska fördriva 2 timmar med mig. Det blir som vanligt kaffe i mängder och massa skitprat =) Skönt att hon/dom bor nära, skulle bli galen utan vuxet sällskap!

Nä,nu ska jag stoppa i mig dagens första kopp kaffe!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: sara

På 208 gör du samma sak som på dom andra avd bara de att de är 2 ssk (om dom inte ändrat sen sist jag jobbade) Är rätt skönt där eftersom man är 3 st! Pöss

2010-02-07 @ 15:10:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0